علمی و آموزشی

به اشتراک گذاشتن مطالب علمی

علمی و آموزشی

به اشتراک گذاشتن مطالب علمی

  • ۰
  • ۰

برای تمیز کردن کفش‌ها می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. برای مثال، برای تمیز کردن کفش‌های کتانی، می‌توانید یک لگن بردارید و قسمتی از آن را با آب گرم پر کنید. سپس چند قطره پودر لباس شویی یا مایع ظرف شویی درون لگن بریزید. سپس با استفاده از یک دستمال نرم، کفش‌ها را تمیز کنید.تمیز کردن کفش

برای تمیز کردن کفش‌های خود از لکه‌های مرطوب، با حوله کاغذی یا پارچه، رطوبت اضافی را بگیرید. سپس بعد از خشک شدن کفش را برس بزنید.

برای تمیز کردن کفش‌های چرم، ابتدا با استفاده از یک دستمال نرم، گرد و خاک را از روی کفش پاک کنید. سپس با استفاده از یک دستمال نرم و خشک، به آرامی روغن صابون را به سطح کفش بمالید و به آرامی آن را به سطح کفش بمالید.

روش تمیز کردن کفش چرمی

برای تمیز کردن کفش چرمی، ابتدا باید خاک و گِل روی کفش ها را پاک کنید. به وسیله ی یک برس پلاستیکی نرم و یا یک دستمال کتان، کفشتان را تمیز کنید. برای تمیز کردن کفش های چرمی، می توانید از سرکه سفید استفاده کنید. برای این منظور، سرکه سفید را با همان مقدار آب مخلوط کنید و سپس یک دستمال تمیز را درون این محلول بزنید و بر روی کفش بکشید². همچنین، می توانید از خمیر دندان نیز برای تمیز کردن کفش های چرمی استفاده کنید.

مراقبت از کفش چرمی

برای نگهداری و مراقبت از کفش چرمی، اولین کاری که باید انجام دهید، تمیز کردن سطح کفش می‌باشد. این کار آلودگی و جرم روی سطح چرم را از بین برده و به دوام این محصول نیز کمک می‌کند..برای نگهداری از کفش چرم، می‌توانید از اسپری ضد آب برای نگهداری در برابر باران استفاده کنید. همچنین، در صورت خیس شدن چرم، بلافاصله آن را به چوب لباسی مناسب آویزان کنید.برای تمیز کردن کفش های چرمی، می توانید از سرکه سفید استفاده کنید. برای این منظور، سرکه سفید را با همان مقدار آب مخلوط کنید و سپس یک دستمال تمیز را درون این محلول بزنید و بر روی کفش بکشید. همچنین، می توانید از خمیر دندان نیز برای تمیز کردن کفش های چرمی استفاده کنید.

 

 

 

 

  • ۰۲/۰۳/۱۰
  • sanaz bhmr

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی