علمی و آموزشی

به اشتراک گذاشتن مطالب علمی

علمی و آموزشی

به اشتراک گذاشتن مطالب علمی

  • ۰
  • ۰

فواید وعده های غذایی خانوادگی

زندگی خانوادگی ممکن است شلوغ باشد، و تهیه و به اشتراک گذاشتن وعده های غذایی خانوادگی با هم زمان می برد. اما وقتی بتوانید آن را مدیریت کنید، وعده‌های غذایی منظم خانوادگی ارزش تلاش را دارد.یک وعده غذایی معمولی برای رژیم مدیترانه ای چیست؟

چه شام های شبانه باشد یا یک ناهار ویژه یکشنبه، وعده های غذایی خانوادگی زمان مناسبی برای رسیدن به همدیگر، ارتباط و برقراری ارتباط با یکدیگر است. این می تواند به ویژه برای کودکان بزرگتر و نوجوانان پرمشغله مهم باشد.

فرزند شما همچنین می تواند با تماشای کارهایی که شما در زمان صرف غذا انجام می دهید چیزهای زیادی در مورد غذا، غذا خوردن و سنت های خانوادگی بیاموزد. به عنوان مثال، غذا خوردن با بقیه اعضای خانواده به کودکان کوچکتر کمک می کند تا یاد بگیرند که مانند بقیه غذای سالم بخورند. این می تواند افراد حساس را تشویق به امتحان کردن غذاهای جدید کند.

و می‌توانید از وعده‌های غذایی خانوادگی برای الگوبرداری از رفتاری که می‌خواهید هنگام جمع شدن خانواده‌تان مشاهده کنید، استفاده کنید. این در مورد یادگیری استفاده از قاشق، چنگال و چاپستیک برای کودکان کوچکتر است. این همچنین در مورد چیزهایی مانند صحبت کردن و گوش دادن به نوبت در حالی که دیگران اخبار خود را به اشتراک می گذارند است. اینجارابخوانید

دو روش برای لذت بخش کردن وعده های غذایی خانواده

 

1. زمان های منظمی را برای غذا خوردن کنار بگذارید

زمانی که این زمان ها را در برنامه هفتگی خود قرار می دهید، احتمال بیشتری وجود دارد که آنجا باشید. شما می توانید این زمان را با صرف غذا پشت میز با تلویزیون و تلفن های خاموش، خاص تر کنید.

2. عجله را کاهش دهید

اگر حدود 20 تا 30 دقیقه برای وعده های غذایی خانواده وقت بگذارید، زمان زیادی برای غذا خوردن به فرزندانتان می دهد. آنها این شانس را خواهند داشت که غذاهای جدید را امتحان کنند و عادات غذایی سالم ایجاد کنند. این همچنین به شما فرصت می دهد تا استراحت کنید، چت کنید و از خانواده خود لذت ببرید.

اگر کودک نوپایی دارید که به سختی می‌تواند به مدت 20 دقیقه بی‌حرکت بنشیند، اگر گاهی اوقات نیاز داشته باشد روی صندلی خود حرکت کند یا میز را ترک کند، اشکالی ندارد. اما مطمئن شوید که کودک نوپا فقط زمانی غذا می خورد که پشت میز نشسته است. کودکان خردسال اگر در حین دویدن یا بازی غذا بخورند بیشتر دچار خفگی می شوند.

  • ۰۲/۰۲/۲۰
  • sanaz bhmr

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی